Forsendelse og levering

Proshop kundeservice

• Du kan følge din pakke via Track&Trace linket i ordrebekræftelsen. Find dine ordrer her).

• Der kan gå op til 24 timer førend skanninger/opdateringer er synlige på transportørens hjemmeside.

• Hvis varen ikke er ankommet til forventet tid, kontakt venligst transportøren for nærmere information. Kontaktinformation til PostNord kan findes her .
• Ved synlige skader på pakken SKAL du reklamere til Merlin kundeservice indenfor 24 timer pr. telefon 70210000.

• Ved skjult skade SKAL du reklamere til Merlins kundeservice hurtigst muligt eller senest inden 5 døgn pr. telefon 70210000 .

Bemærk, at der udenfor åbningstiden skal sendes en mail til [email protected]
• Du kan tjekke status på dine ordrer i dit kundecenter. Du kan logge ind i dit kundecenter i højre hjørne: ”Log ind”.

(Hvis du har glemt dit kodeord, så klik her).
• Ja, det er muligt at splitte ordren op, og få leveret ad flere omgange. Kontakt os via tlf. 70210000.

Bemærk at der vil være en fragtomkostning ved hver forsendelse.
Bemærk at hvis du har betalt med betalingskort, vil du modtage et nyt betalingslink til den nye ordre, da vi kun kan have én betaling pr. ordre. Det er desværre ikke muligt at splitte ordre op der er finansieret af Basisbank.  
• Ja, det kan du, hvis du fremsender kopi af toldstemplet faktura samt kontooplysninger til [email protected]. Såfremt du er udsendt via FN eller NATO, skal du fremsende en korrekt udfyldt fritagelsesattest, samt en kopi af fakturaen, som er stemplet af din udsendte myndighed.

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. 70210000

Skriv til Merlin Privat:
[email protected]

Skriv til Merlin Erhverv:
[email protected]