Hjælp

Min konto

Proshop kundeservice

• Hvis du tidligere har handlet hos Merlin er kontoen koblet til din mailadresse. Klik her for at lave et nyt kodeord.
• Hvis du har glemt dit kodeord, klik her.
• Du kan logge ind i dit kundecenter i højre hjørne: ”Log ind”. Hvis du har glemt dit kodeord, klik her.
  •  Som privatkunde kan du slette din bestilling via kundecenter på hjemmesiden, hvis bestillingen endnu ikke er blevet bekræftet afsendt.

    Når din bestilling er afsendt, vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Du kan logge ind på din kundeprofil med din e-mail adresse, og din adgangskode.

    Såfremt du har glemt dit kodeord, så kan du benytte vores glemt kodeords funktion under "Log ind". Eller du kan annullere bestillingen ved, at kontakte kundeservice.
• Du finder dine licenser under ”Licenskoder” i dit kundecenter, hvor der til hver licens vil være beskrevet hvorledes licensen aktiveres. Du kan tilgå dine licenser her.
• Du kan finde dine tidligere bestillinger i kundecentret. Klik her.
• Du kan se status på din reklamationssag i kundecentret. Tilgå den her.

Hvis du ønsker at vi skal slette din kundekonto og øvrige kundedata vi har på dig.

Bedes du sende en email til os på [email protected]

Heri oplyser du dit kundenummer og beskriver at du ønsker dine data slettet hos os.

Hvis det kræves, kan du blive bedt om at sende yderligere oplysninger eller dokumentation.

Vi vil bekræfte via email, når dine kundedata er slettet.

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. 70210000

Skriv til Merlin Privat:
[email protected]

Skriv til Merlin Erhverv:
[email protected]