Menu

Hjælp

Retur og fortrydelsesret

Proshop kundeservice

• Du skal udfylde returformularen som du finder ved at klikke her.
• Som privatkunde kan du slette din ordre på din kundeprofil, hvis ordren endnu ikke er blevet bekræftet afsendt.
Din ordre er afsendt, hvis du har fået en ordrebekræftelse via e-mail.
Du kan logge ind på din kundeprofil med din e-mail adresse, og din adgangskode.
Såfremt du har glemt dit kodeord, så kan du benytte vores glemt kodeords funktion under log ind.
Eller du kan annullere ordren ved, at kontakte vores support.
• Ja, der åbnes op for julehandlen hos os hvert år d. 1 november, hvor du under købsprocessen kan vælge, at ordren er en julegave. Når dette er valgt, så er returretten gældende til og med d. 31 januar næste år, såfremt produktet er i ubrudt emballage. Hvis du har glemt at vælge, at ordren er en julegave, så bedes du kontakte kundeservice for at få det tilføjet til ordren.
• Ja, hvis du er privatkunde har du 14 dages fortrydelsesret. Vær opmærksom på at du selv skal betale for fragten tilbage til Merlin .

• Ved erhvervskøb er der ingen fortrydelsesret. Du er dog velkommen til at kontakte os, og vi vil vurdere om vi i den enkelte sag kan yde en ekstraordinær service.
• Ja, man betaler selv for fragten ved fortrydelse. Som privatkunde kan du via formularen købe en returlabel via Merlin . Udfyld returformularen her.
• Ja, som privatkunde kan du via fortrydelsesformularen købe en returlabel. Prisen vil typisk være 50 kr. inkl. moms.

Udfyld returformularen her.
• Nej, det er desværre ikke muligt at afhente ved Merlin.
• Har du betalt med en betalingskort, vil du typisk på samme kort modtage beløbet retur i løbet af 5-7 hverdage

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. 70210000

Skriv til Merlin Privat:
[email protected]

Skriv til Merlin Erhverv:
[email protected]