Service & support - Fujitsu Assurance Program Silver for Mid-Volume Product Segment - U1-SILV-MVP
Varenummer: 2854184

Fujitsu Assurance Program Silver for Mid-Volume Product Segment

Support opgradering, reservedele og arbejdskraft, 1 år, on-site, responstid: 8 t, reparationstid: 8 timer, Opgradering, skal købes inden for 30 dage af produktkøb, for Ricoh fi-8820, fi-8950; fi 7800, 8930

13.383,00 kr. 10.706,40 kr. ekskl. moms
Gratis fragt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke oplyses

The Ricoh Assurance Program for the Mid-Volume Product Segment is designed to provide system service and support that meets the needs of businesses relying on scanners. With an 8-hour on-site repair and response time, this extended service agreement minimizes downtime, ensuring that your operations continue to run smoothly. Comprehensive coverage including parts and labor, along with phone and web support, offers a complete support solution that keeps your equipment in efficient condition. Whether you're dealing with technical issues or need routine maintenance, the Ricoh Assurance Program is there to ensure your scanners are always performing efficiently.

Producent
Varenummer
2854184
Model
U1-SILV-MVP
Til producentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Ricoh Assurance Program Silver for Mid-Volume Product Segment - support opgradering - 1 år - on-site
Type
Support opgradering
Service inkluderet
Reservedele og arbejdskraft
Placering
On-site
Totale kontraktperiode
1 år
Svartid
8 timer
Reparationstid
8 timer
Pristype
Opgradering, skal købes inden for 30 dage af produktkøb
Designet for
Ricoh fi-8820, fi-8950; fi 7800, 8930

Generelt

Service inkluderet
Reservedele og arbejdskraft
Placering
On-site
Totale kontraktperiode
1 år
Svartid
8 timer
Reparationstid
8 timer
Pristype
Opgradering, skal købes inden for 30 dage af produktkøb

Detaljer

Service & Support
Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - responstid: 8 t - reparationstid: 8 timer
Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 år
Teknisk understøttelse - web support - 1 år
Teknisk understøttelse - forebygende vedligeholdelse - 1 år
Garantiforlængelse - ombytning - 1 år - hvis reparation er mulig

Ovenstående informationer/specifikationer kan løbende ændres. I tilfælde af trykfejl vedrørende pris eller udsolgte varer bestræber vi os på hurtigst muligt at opdatere siden. Hvis en pris er åbenlyst forkert, er Merlin ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris. Enkelte tekster kan være autogenererede eller maskinoversatte, og der kan derfor fremkomme tekster, som virker misvisende.