Service & support - Poly + Partner - extended service agreement - 3 years - shipment - P49690362
259,00 kr.
Service & support - Poly + Partner - extended service agreement - 3 years - shipment - P49690362
Varenummer: 3235493
P49690362

Poly + Partner - extended service agreement - 3 years - shipment

Support opgradering, fremryknings-hardwareudskiftning, 3 år, forsendelse, responstid: NBD, for Poly CCX 350, 350 for Microsoft Teams

259,00 kr. 207,20 kr. ekskl. moms
Gratis fragt (privatkunde)
Fjernlager, 3 dages levering

Poly+ Partner fra HP Inc. tilbyder en udvidet serviceaftale, der er skræddersyet til systemer, der kræver pålidelig, løbende support. Denne service sikrer, at dine operationer fortsætter problemfrit med minimal nedetid, takket være direkte adgang til et dedikeret supportteam. Ved at vælge denne udvidede serviceaftale beskytter du din investering mod uventede serviceomkostninger og sikrer, at dit system får den opmærksomhed, det har brug for, når det har brug for det. Den ro i sindet, som denne omfattende supportpakke giver, giver dig mulighed for at fokusere på dine kerneaktiviteter, velvidende at ekspertbistand kun er et opkald væk.

Producent
Varenummer
3235493
Model
P49690362
Til producentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Poly+ Partner - support opgradering - 3 år - forsendelse
Type
Support opgradering
Service inkluderet
Fremryknings-hardwareudskiftning
Placering
Forsendelse
Totale kontraktperiode
3 år
Svartid
Næste forretningsdag
Designet for
Poly CCX 350, 350 for Microsoft Teams

Generelt

Service inkluderet
Fremryknings-hardwareudskiftning
Placering
Forsendelse
Totale kontraktperiode
3 år
Svartid
Næste forretningsdag

Detaljer

Service & Support
Garantiforlængelse - fremryknings-hardwareudskiftning - 3 år - forsendelse - responstid: NBD
Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - responstid: 30 min. - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1
Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - responstid: 1 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 2
Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - responstid: 2 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 3
Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - web support - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag

Ovenstående informationer/specifikationer er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder. Enkelte tekster kan være autogenererede eller maskinoversatte, og der kan derfor fremkomme tekster, som kan virke misvisende.