Dell Upgrade from 3Y ProSupport to 3Y ProSupport Plus - extended service agreement - 3 years - on-site
Support opgradering, reservedele og arbejdskraft, 3 år, on-site, responstid: NBD, for Latitude 9420, 9510, 9520, 9520 2-in-1
405,00 kr.
324,00 kr. ekskl. moms
Gratis fragt (privatkunde)
Fjernlager, 3 dages levering
ProSupport Plus er Dells mest omfattende supportservice og kombinerer 24x7 prioritetsadgang til kvalificeret support, dækning af uheld, bevarelse af harddisk, onsite-service næste arbejdsdag efter fjerndiagnosticering samt proaktiv overvågning for automatisk problemidentifikation og -notifikation. Det sikrer, at hardware og software kører uden problemer, så du kan fokusere på det, der er vigtigt.*Tilgængeligheden af og vilkårene for Dell Technologies's services varierer efter område og produkt. Kontakt en salgsmedarbejder for at få flere oplysninger.
Producent
Varenummer
3126033
Model
L9SM9_3PS3PSP
Til producentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Opgrader fra 3 År ProSupport til 3 År ProSupport Plus - support opgradering - 3 år - on-site
Type
Support opgradering
Service inkluderet
Reservedele og arbejdskraft
Placering
On-site
Totale kontraktperiode
3 år
Svartid
Næste forretningsdag
Designet for
Latitude 9420, 9510, 9520, 9520 2-in-1
Generelt
Service inkluderet
Reservedele og arbejdskraft
Placering
On-site
Totale kontraktperiode
3 år
Svartid
Næste forretningsdag
Detaljer
Service & Support
Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 10 timer om dagen / mandag-fredag
Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - web support - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - web knowledge base adgang - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - web support - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - web knowledge base adgang - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Ovenstående informationer/specifikationer er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder. Enkelte tekster kan være autogenererede eller maskinoversatte, og der kan derfor fremkomme tekster, som kan virke misvisende.