Kundeservice

FIND SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL NEDENFOR
I nedenstående bokse kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os ved at ringe eller skrive til os.
Vi sidder altid klar til at hjælpe dig!
FIND SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL NEDENFOR
I nedenstående bokse kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os ved at ringe eller skrive til os.
Vi sidder altid klar til at hjælpe dig!
FIND SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL NEDENFOR
I nedenstående bokse kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os ved at ringe eller skrive til os.
Vi sidder altid klar til at hjælpe dig!
FIND SVARET PÅ DIT SPØRGSMÅL NEDENFOR
I nedenstående bokse kan du finde svar på næsten alle de spørgsmål, du måtte have til os. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os ved at ringe eller skrive til os. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig!
Oftest stillede spørgsmål
• Der kan gå op til 24 timer førend skanninger/opdateringer er synlige på transportørens hjemmeside.
• Hvis varen ikke er ankommet til forventet tid, kontakt venligst transportøren for nærmere information.
I processen i at tilknytte mobiltelefonnummeret til dankortet, benyttes NEM ID for at verificere at du er ejeren af kortet. Dette for at sikre dig som forbruger mod misbrug.
Yderligere information kan findes her.
Typisk vil frigivelsen ske langt hurtigere.
Fandt du ikke det du søgte?
Du er altid velkommen til at kontakte os ved yderligere spørgsmål:

Skriv til Merlin Privat:
[email protected]

Skriv til Merlin Erhverv:
[email protected]