• Bærbar
  • Mobil
  • Smart Home
  • SSD
  • LEGO®
  • Nyhedsbrev
  • Kundeservice
  1. Forside

Forsendelse og levering

Proshop kundeservice

Min pakke er afsendt, men ikke ankommet?

• Du kan følge din pakke via Track&Trace linket i ordrebekræftelsen. Find dine ordrer her).

• Der kan gå op til 24 timer førend skanninger/opdateringer er synlige på transportørens hjemmeside.

• Hvis varen ikke er ankommet til forventet tid, kontakt venligst transportøren for nærmere information. Kontaktinformation til PostNord kan findes her .

Min pakke er beskadiget ved modtagelse. Hvad gør jeg?

• Ved synlige skader på pakken SKAL du reklamere til Merlin kundeservice indenfor 24 timer pr. telefon 70210000.

• Ved skjult skade SKAL du reklamere til Merlins kundeservice hurtigst muligt eller senest inden 5 døgn pr. telefon 70210000 .

Bemærk, at der udenfor åbningstiden skal sendes en mail til [email protected]

Hvornår ankommer mine varer?

• Du kan tjekke status på dine ordrer i dit kundecenter. Du kan logge ind i dit kundecenter i højre hjørne: ”Log ind”.

(Hvis du har glemt dit kodeord, så klik her).

Kan I splitte min ordre op?

• Ja, det er muligt at splitte ordren op, og få leveret ad flere omgange. Kontakt os via tlf. 70210000.

Bemærk at der vil være en fragtomkostning ved hver forsendelse.
Bemærk at hvis du har betalt med betalingskort, vil du modtage et nyt betalingslink til den nye ordre, da vi kun kan have én betaling pr. ordre. Det er desværre ikke muligt at splitte ordre op der er finansieret af Basisbank.  

Kan jeg afhente eller få leveret momsfrit i Danmark?

• Desværre ikke.

Kan jeg få momsen refunderet, hvis jeg bor i udlandet?

• Ja, det kan du, hvis du fremsender kopi af toldstemplet faktura samt kontooplysninger til [email protected]. Såfremt du er udsendt via FN eller NATO, skal du fremsende en korrekt udfyldt fritagelsesattest, samt en kopi af fakturaen, som er stemplet af din udsendte myndighed.

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. 70210000

Skriv til Merlin Privat:
[email protected]

Skriv til Merlin Erhverv:
[email protected]

Ring til os på tlf. 70210000

Skriv til Merlin Privat:
[email protected]

Skriv til Merlin Erhverv:
[email protected]

Proshop kundeservice Gå tilbage til oversigt

  • Kundeservice

  • Retur og fortrydelsesret

  • Forsendelse og levering

  • Betaling

  • Reparation / Defekt

  • Erhverv og offentlig

  • Produktspørgsmål

  • Min konto

  • Kampagner
  • Outlet
  • Bøger
  • Børn & Legetøj
  • Computer
  • El & VVS
  • Foto & Video
  • Hardware
  • Hus & Have
  • Husholdning
  • Kabler & Stik
  • Kontor & Hobbyartikler
  • Mobil & Tablet
  • Netværk
  • Personlig pleje
  • Printere & Forbrugsstoffer
  • Software
  • Spil & Gaming
  • TV & Hifi
  • Min side

  • Brugerprofil
  • Købshistorik
  • Bestillinger
  • Handelsbetingelser

  • Handelsbetingelser
  • Persondatapolitik
  • Support

  • Reklamation
  • Returnering
  • Glemt adgangskode
  • Om merlin.dk
  • Kundeservice

Åbningstider telefon

Mandag-fredag:
Lørdag, søndag &
helligdage:
10:00 - 15:00

Lukket
Kontakt os

Kontakt

Merlin.dk
Slet Møllevej 17
DK-8270 Højbjerg
Danmark
CVR: 18966239

Levering

Betalingsmuligheder

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag gode tilbud og informationer om konkurrencer.