Hjælp

Betaling

Proshop kundenservice

  • Nem-ID udfases og erstattes af MitID pr. 31/10-2022. Du vil derfor blive mødt af krav om verifikation med MitID ved kortbetaling online.

  • Denne verifikation kan du lave ved brug af MitID app'en på din smartphone eller ved brug af sms-kode+personlig kode. Et alternativ er at benytte Mobilepay.

  • Du kan finde yderligere information og få hjælp til opsætning af MitID her.
• Der kan gå op til 30 dage førend reservationen af beløbet frigives fra vores betalingsudbyder. Typisk vil frigivelsen ske langt hurtigere.

Ved betaling med internationale betalingskort, som f.eks Visa og Mastercard - vil betalingen blive reserveret på din bankkonto i overensstemmelse med vilkårene for dit betalingskort, indtil vi trækker eller afviser betalingen. Der reserveres ikke et beløb ved betaling med Dankort. Betaler du med MobilePay, er det det betalingskort, der er registreret i appen, der bestemmer, om der sker reservation af betalingen.

Beløbet hæves først ved afsendelse eller afhentning af bestillingen.


• Du kan søge nærmere information her ellers anbefaler vi, at du tager fat i din bank. Læs mere her.
Vi tilbyder Klarna "Køb nu, betal senere", for nærmere information herom, bedes du kontakte Klarna.

https://www.klarna.com/dk/kundeservice/
• Det er desværre ikke muligt at ændre ordrens indhold, da beløbet er låst.

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål:

Ring til os på tlf. 70210000

Skriv til Merlin Privat:
[email protected]

Skriv til Merlin Erhverv:
[email protected]