Retur og fortrydelsesret

Proshop kundenservice

• Du skal udfylde returformularen som du finder ved at klikke her.

•  Som privatkunde kan du slette din bestilling via kundecenter på hjemmesiden, hvis bestillingen endnu ikke er blevet bekræftet afsendt.

Når din bestilling er afsendt, vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Du kan logge ind på din kundeprofil med din e-mail adresse, og din adgangskode.

Såfremt du har glemt dit kodeord, så kan du benytte vores glemt kodeords funktion under "Log ind". Eller du kan annullere bestillingen ved, at kontakte kundeservice.

• Ja, bestillinger foretaget fra og med d. 1 november, kan du i bestillingsforløbet angive som værende en julegave. Dette er angivet som prævalg (kan fravælges), og du har derfor udvidet returret til og med d. 31 januar næste år, såfremt produktet er i ubrudt emballage.

• Ja, hvis du er privatkunde har du 14 dages fortrydelsesret. Vær opmærksom på at du selv skal betale for fragten tilbage til Merlin .

• Ved erhvervskøb er der ingen fortrydelsesret. Du er dog velkommen til at kontakte os, og vi vil vurdere om vi i den enkelte sag kan yde en ekstraordinær service.

• Ja, man betaler selv for fragten ved fortrydelse. Som privatkunde kan du via formularen købe en returlabel via Merlin . Udfyld returformularen her.

• Ja, som privatkunde kan du via fortrydelsesformularen købe en returlabel. Prisen vil typisk være 50 kr. inkl. moms.

Udfyld returformularen her.

• Nej, det er desværre ikke muligt at afhente ved Merlin.

  • Der kan gå 5-8 hverdage fra vi modtager pakken/produktet, til vi registrerer den modtager og vi behandler din fortrydelse.
  • Herefter udstedes der en kreditnota og pengene vil typisk blive refunderes til samme betalingskort, som der blev brugt ved bestilling. Refunderingen sker typisk indenfor 5-7 hverdage.

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved yderligere spørgsmål:

Skriv til Merlin PrivatSend email
Ring til os på tlf.: 70210000Ring til os
Skriv til Merlin ErhvervSend email